Ledenvergadering Okra Boseind

Naar jaarlijkse traditie werd op 19 oktober de ledenvergadering met aansluitend ledenfeest van Okra Boseind georganiseerd. Voorzitter Marcel Witters heette allen van harte welkom en wenste iedereen een…Ledenvergadering Okra Boseind

30-10-2018 13:38 – Ingezonden door Redactie

Naar jaarlijkse traditie werd op 19 oktober de ledenvergadering met aansluitend ledenfeest van Okra Boseind georganiseerd. Voorzitter Marcel Witters heette allen van harte welkom en wenste iedereen een gezellige namiddag toe.
Op 10 november organiseert Concertwerkgroep De Achelse Orgelvrienden het ‘Herdenkingsconcert WO 1 – Nooit Meer Oorlog!’. Dit concert gaat door om 20.15 uur in de kerk van Achel-centrum.

Na deze toespraak nodigde de voorzitter de aanwezigen uit om aan te schuiven aan het buffet voor een heerlijke maaltijd. Daarna werden leden om verschillende redenen in de bloemetjes gezet. Zij mochten uit handen van Laura Ongena, afgevaardigde consulente van OKRA Hasselt, de nodige eretekens, bloemen en diploma’s in ontvangst nemen. Het feest werd afgesloten met een kop koffie en een dessertbuffet. De voorzitter wenste iedereen een behouden thuiskomst en hoopt iedereen terug te zien op het kerstfeest.