Ledenvergadering van de Buulder Buk

Het is nog lang geen carnaval en toch een berichtje van de Buulder Buk? Jazeker, ook nu en berichtje van carnavalsvereniging De Buulder Buk. Het is namelijk de hoogste tijd om met de leden terug te blikken…Ledenvergadering van de Buulder Buk

30-05-2017 11:27 – Ingezonden door Redactie

Het is nog lang geen carnaval en toch een berichtje van de Buulder Buk? Jazeker, ook nu en berichtje van carnavalsvereniging De Buulder Buk. Het is namelijk de hoogste tijd om met de leden terug te blikken op carnaval 2017 en vooral ook weer vooruit te kijken naar het nieuwe seizoen 2018. Dat doen we met de algemene ledenvergadering waarvoor alle leden worden uitgenodigd. Je bent van harte welkom om met andere leden mee te praten en te denken op donderdag 1 juni om 20.30 uur in De Bonte Os. Het bestuur zal ook verslag doen over de activiteiten van de Buulder Buk. Wil je vooraf weten hoe de agenda van de vergadering er uit ziet dan kun je deze opvragen via de website www.buulderbuk.nl of stuur een email naar webmaster@buulderbuk.nl en vermeld in je bericht je lidmaatschapsnummer dat op de ledenkaart staat of adresgegevens. Wij zorgen dat je dan de agenda ontvangt.