Algemene Ledenvergadering EHBO vereniging Budel

Op woensdag 19 april 2017 heeft EHBO vereniging Budel haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden. Dit jaar waren er 4 jubilarissen waarvan er 2 tijdens deze vergadering zijn gehuldigd, 10 jaar…Algemene Ledenvergadering EHBO vereniging Budel

09-05-2017 09:05 – Ingezonden door Redactie

Op woensdag 19 april 2017 heeft EHBO vereniging Budel haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden. Dit jaar waren er 4 jubilarissen waarvan er 2 tijdens deze vergadering zijn gehuldigd, 10 jaar lid: Mevr. Loes Smolders-van Laarhoven, Mevr. Maaike van de Laar-Timmermans en Mevr. Anneke Beliën, 35 jaar lid: Dhr. Harrie Das. Ook kregen 10 van de 12 geslaagde cursisten hun in januari behaalde diploma Eerste Hulp uitgereikt door wethouder Dhr. van Tulden.
?Drie keer foto
Foto Jubilaris Mevr. Loes van Laarhoven-Smolders met de voorzitter Dhr. Roel Dijk
Foto Jubilaris Dhr. Harrie Das met voorzitter  Dhr. Roel Dijk
Foto De geslaagden en hun instructeur:  bovenste rij van links naar rechts:  Emmy van Weiden, Maikel Vandeven, Michael Lamers, Tilly van de Laar-Wouters, Norbert Stevens, Gonnie Schenkels, Maartje van Hunsel.
Onderste rij van links naar rechts: Wendy van de Weideven-Kwanten, Susan Horsten-Dirks, Daniëlle van Moorsel, Anneloes Duisters (instructeur)
Niet op de foto, de geslaagden: Anita Emmers-van Cranenbroek en Johan Bax